دسته بندی ها

اقدامات لازم درصورت مشاهده وضعیت PENDING در هنگام ارسال صورتحساب


تاریخ انتشار

۰۲/۰۹/۰۱

نظر به سوالات و مکاتبات متعدد مودیان و ادارات کل در رابطه با ارسال صورتحساب الکترونیکی و جلوگیری از درج تکراری صورتحساب در کارپوشه مودیان, ضروری است موارد ذیل مورد توجه قرار گیرد:
در صورتی که پس از ارسال صورتحساب الکترونیکی, وضعیت صورتحساب ارسالی PENDING (درحال بررسی) باشد, مودی ازارسال مجدد آن صورتحساب خودداری نموده و منتظر مشخص شدن وضعیت نهایی صورتحساب در سامانه باشد.
چنانچه وضعیت صورتحساب به FAILED (ناموفق و دارای خطا) تغییریابد. ضمن برطرف کردن خطای موجود. می بایست نسبت به ارسال مجدد صورتحساب اقدام گردد.
-در صورتی که وضعیت صورتحساب الکترونیکی SUCCESS (موفق) باشد صورتحساب در کارپوشه قابل مشاهده بوده و نیاز به ارسال مجدد نمی باشد.
در برخی موارد وضعیت PENDING  صورتحساب الکترونیکی ارسالی؛ به دلیل عدم به روز رسانی پایانه فروشگاهی مودیان (نرم افزارهای واسط و ...) می باشد, لذا می بایست جهت برطرف شدن مشکل, نرم افزار مربوطه به روز رسانی گردد. ضمناء ممکن است به دلیل عدم استعلام مجدد, وضعیت صورتحساب همچنان وضعیت در پایانه فروشگاهی مودی به صورت PENDING  نمایش داده شود در صورتیکه وضعیت آن صورتحساب در سامانه مودیان به SUCCESS یا FAILED  تغییر پیدا کرده باشد, لذا لازم است مجددا استعلام شود.